Un raport recent realizat de Gallup definește călătoria pe care o parcurge un angajat, de la primul contact cu organizația, până când o părăsește prin 7 etape importante: Attract, Hire, Onboard, Engage, Perform, Develop & Depart.
Modul în care un angajat percepe această călătorie se reflectă în ceea ce numim acum Employee Experience.
De aceea, vă propunem o perspectivă nouă: să privim procesele de HR prin lentila Employee Experience, reflectând la 7 întrebări-cheie.
- Attract
Care sunt elementele de cultură organizațională pe care le scoatem în evidență pentru a atrage oamenii potriviți?
- Hire:
Oferim un proces de angajare echitabil?
- Onboard:
Oferim noilor angajați ocazia să ”trăiască” valorile organizaționale, începând din primele zile?
- Engage:
Dezvoltăm relația cu angajații construind pe punctele tari și scopul comun?
- Perform:
Evaluarea performanței se face în mod echitabil și just, pe criterii transparente?
- Develop:
Oferim angajaților un parcurs de carieră flexibil, personalizat, sprijinind dezvoltarea lor profesională?
- Depart:
Creăm o experiență pozitivă la plecare, pentru angajații care părăsesc organizația?
Bonus: Cine sunt competitorii noștri pe piața de talent?